Coördinatoren

Leerdomeinkaarten

Deelnemers en vrijwilligers oefenen effectiever als zij aansluiten op de specifieke taalvraag van de deelnemer. In welke situaties of binnen welke leerdomeinen wil de nieuwkomer beter Nederlands spreken en begrijpen? Met behulp van handige kaarten kunnen taalcoachorganisaties profielen opstellen voor verschillende leerdomeinen, hun aanbod daarop inrichten en gerichter deelnemers werven en ondersteunen. 


Leerdomeinkaart Werk voor
Leerdomeinkaart Werk achter

De leerdomeinkaarten zijn ontwikkeld door taleninstituut ITTA naar aanleiding van een onderzoek in opdracht van de Koninklijke Bibliotheek en Stichting Het Begint met Taal. Lees hier meer over dit onderzoek en de andere handige producten die ontwikkeld zijn.

Neem contact met ons op als je vragen hebt; we helpen graag.
Ons financieel steunen kan natuurlijk ook!

Gelukt!

Pas op!

Warning message!

Oeps, er gaat iets fout. Gebruik het menu om terug te keren naar de website.