MATCH, onze online tool voor het slim matchen van deelnemers en vrijwilligers is nog maar een paar maanden oud maar nu al uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Daarmee wordt het voor coördinatoren nóg makkelijker om deelnemers en vrijwilligers te registreren, koppelen en monitoren.
#1 Beschikbaarheid bijhouden
Nu kun je bijhouden op welke dagen en dagdelen de deelnemer en vrijwilliger beschikbaar zijn. Extra handig: je kunt de beschikbaarheid ook instellen als matchcriterium. Meer info op de MATCH helpdesk.
#2 Zelf teksten automatische mails aanpassen
Om jou tijd te besparen stuurt MATCH automatische mails bij een gemaakte koppeling, na afronding van een traject en bij andere belangrijke momenten. Om de tekst van deze mails beter te laten aansluiten op de werkwijze in jouw organisatie, kan de projectleider vanaf nu de gehele mailtekst bewerken. Ofwel: je kunt de voorgestelde mail ongewijzigd laten, de tekst aanvullen, de tekst gedeeltelijk wijzigen of geheel vervangen. Meer hierover op de MATCH Helpdesk.
#3 Verzenddatum NT2-impactmeting vier weken later
De startmail van de impactmeting wordt nu vier weken nadat je het traject hebt gestart verstuurd aan de deelnemer, dus niet meer zodra je de koppeling maakt. Dit geeft deelnemer en vrijwilliger de tijd om de impactmeting voor te bereiden. Het is fijn als ze de mailinstructie en stellingenlijst samen doornemen maar het daadwerkelijke invullen van de meting doet de deelnemer bij voorkeur alleen. Zo voorkom je sociaal wenselijke antwoorden. Meer info vind je op de MATCH Helpdesk, evenals de printbare stellingenlijst.
#Nog meer nieuws!
Er komt nog meer nieuws aan! In december worden onder andere de rapportages uitgebreid, zodat je over 2021 naar bestuur, gemeente en OCW verslag kunt doen. Ook kun je de scores op de impactmetingen rapporteren en daarmee de impact van jouw activiteiten aantonen.